תקופת הפעילות בחממה הטכנולוגית (עד כמה שהיא נוחה לפעולה) היא מוגבלת בזמן. בסוף תקופת החממה החברות "הצומחות" המעונינות להמשיך ולפעול חייבות לעמוד ברשות עצמן. לכן חברות חממה הרוצות להצליח חייבות מהיום הראשון בחממה, במקביל לפיתוח הטכנולוגי , לעסוק גם בשיווק, גיוס הון ומשאבים והכנות לקראת השלב הבא.
למרות שחברות חממה לא צריכות להיות חשופות בפני מיליוני בני אדם, הן צריכות להגיע אל האחד - אותו משקיע אשר יבין את הפוטנציאל הטמון בפרויקט, משקיע שיבין כי הפיתוח שלהן הוא מוצלח, חשוב, יישים , ובעל פוטנציאל ריווחי.
קשה למצוא את אותו משקיע ולרוב אין המשקיעים עומדים בתור (לפחות לא בשלב הראשוני), וכידוע בשיווק למעלה מ 50% מההשקעה הולכים לאיבוד אבל לעולם לא ניתן לדעת איזה פעולה תביא את ההשקעה המיוחלת.
חשיפת חברות החממה בתקשורת מציגה את הישגי החברות בפני קהלי היעד הפוטנציאליים.
לחשיפה התקשורתית עוד מספר מטרות:
יצירת קשר ראשוני "וירטואלי " עם משקיע פוטנציאלי - כזה שישמע עליכם וירצה להיכנס ולבחון את הפרויקט לעומק.
העלאת המודעות למוצרי החברה - כשתגיעו למשקיע הוא כבר שמע עליכם.
גיוס כ"א - לקראת צמיחה גיוס כח אדם התואם את צרכי החברה
בניית מוניטין ומיצוב מול המתחרים.
טיפוח "גאוות יחידה" של העובדים, המנהלים והסביבה.- חשוב שגם בני הזוג והמשפחות יראו במה עוסקים בני המשפחות העובדים בחממה לילות וימים.
החממה היא גוף מעניין מבחינה תקשורתית, מאחר והציבור אוהב לשמוע על המצאות ופיתוחים חדשים בתחומים שונים. אנשי עסקים מתעניינים בהשקעות והצלחות .
מאחר ומדובר בסיטואציה בה כל בצדדים יוצאים מרוויחים החממה והחברות הצומחות בה זוכות לחשיפה חיובית ובונה, העיתונאים מקבלים סיפורים המעניינים את הציבור כך שכל הצדדים יכולים להיות מרוצים.
למרות שחברות חממה לא צריכות להיות חשופות בפני מיליוני בני אדם, הן צריכות להגיע אל האחד - אותו משקיע אשר יבין את הפוטנציאל הטמון בפרויקט, משקיע שיבין כי הפיתוח שלהן הוא מוצלח, חשוב, יישים , ובעל פוטנציאל ריווחי.
קשה למצוא את אותו משקיע ולרוב אין המשקיעים עומדים בתור (לפחות לא בשלב הראשוני), וכידוע בשיווק למעלה מ 50% מההשקעה הולכים לאיבוד אבל לעולם לא ניתן לדעת איזה פעולה תביא את ההשקעה המיוחלת.
חשיפת חברות החממה בתקשורת מציגה את הישגי החברות בפני קהלי היעד הפוטנציאליים.
לחשיפה התקשורתית עוד מספר מטרות:
יצירת קשר ראשוני "וירטואלי " עם משקיע פוטנציאלי - כזה שישמע עליכם וירצה להיכנס ולבחון את הפרויקט לעומק.
העלאת המודעות למוצרי החברה - כשתגיעו למשקיע הוא כבר שמע עליכם.
גיוס כ"א - לקראת צמיחה גיוס כח אדם התואם את צרכי החברה
בניית מוניטין ומיצוב מול המתחרים.
טיפוח "גאוות יחידה" של העובדים, המנהלים והסביבה.- חשוב שגם בני הזוג והמשפחות יראו במה עוסקים בני המשפחות העובדים בחממה לילות וימים.
החממה היא גוף מעניין מבחינה תקשורתית, מאחר והציבור אוהב לשמוע על המצאות ופיתוחים חדשים בתחומים שונים. אנשי עסקים מתעניינים בהשקעות והצלחות .
מאחר ומדובר בסיטואציה בה כל בצדדים יוצאים מרוויחים החממה והחברות הצומחות בה זוכות לחשיפה חיובית ובונה, העיתונאים מקבלים סיפורים המעניינים את הציבור כך שכל הצדדים יכולים להיות מרוצים.
אופיר שפיגל הינו יועץ התקשורת לחממה הטכנולוגית יוזמות העמק
www.ofek.org.il
www.ofirpr.com
www.ofek.org.il
www.ofirpr.com